אולפן גרין סקרין

אולפן גרין סקרין

הטכנולוגיה המפותחת והמתפתחת הקיימת כיום, גלשה גם לעולם האירועים, כאשר רבים מבקשים לשדרג את האירוע באטרקציות מתקדמות. עיקר האטרקציות המוצעות היום בשוק בולטות במיוחד באירועי בר ובת מצווה, בחיבור ישיר לבני נוער וילדים המתחברים לטכנולוגיה ומחפשים את השונה והמיוחד.

אולפן גרין סקרין הוא תוצר של עולם הקולנוע, ונולד בהוליווד על מנת לסייע למפיקים ולבמאים ליצור תפאורה מרשימה על פי צרכי הסט, וזאת בצילום מקומי ללא התרוצצות מיותרת. אולפן הגרין סקרין הוא בעצם חדר ייחודי בעל סאונד איכותי ותאורה משתנה ומתאימה לצילום, אשר מעניק במקום הצילום רקע ירוק. מסך גרין סקרין המכונה בשפה המקצועית כרומקי הוא בעצם בד איכותי ירוק הנפרש על פי גודל מוגדר ועל פי צרכי סט הצילום ולאחר הצילומים בפועל מוחלף במסכי תמונה אחרים עם רקעים לבחירה.

בצורה זו ניתן להצטלם אל מול הים, על רקע שקיעה, במגדל אייפל בפריז, במגדל פיזה באיטליה או בכל מקום אחר שיעלה על הדעת. המסך משמש לצרכי צילומי וידאו, לוידאוקליפים וגם לצילומי סטילס מגניבים.

בעולם הפקת האירועים קיימים חדרי גרין סקרין נייחים או ניידים, המאפשרים תא צילום בכל אירוע, בו האורחים נכנסים, משתטים, מתהדרים במיטב האקססוריז והאביזרים המגיעים עם התא לצילומים ויצירת וידאו קליפים משמחים, שמשמשים הן הפעלה ואטרקציה בעת האירוע והן מזכרת מרגשת לאחריו.

מדובר באטרקציה חביבה במיוחד על ילדים ומתבגרים ומהווה מוקד משיכה בכל אירועי בר ובת מצווה, הכוללים מטבע הדברים כמות גדולה שלהם. במועדון מוביט, שהוקם לפני מספר שנים במודיעין במטרה להעניק פתרון איכותי ויוקרתי לאירועי בר ובת מצווה לתושבי האזור, קיים חדר גרין סקרין במקום, וכן מספקים מנהלי המתחם גם חדר גרין סקרין נייד לאירועים המתקיימים במקומות שונים. החדר מהווה אטרקציה עיקרית ובולטת בקרב בני הנוער הרבים המבלים במקום באירועים שונים ונוחל הצלחה בכל פעם מחדש. מומלץ מאוד לא לוותר על השדרוג הזה לאירוע שלכם.

לקבלת מידע והצעת מחיר לאירוע מושלם אצלנו במתחם התקשרו עוד היום.

כל האטרקציות
במחירים משתלמים!

לאירוע מהסרטים השאירו פרטים, אנחנו כבר נדאג לכל השאר... :)

לעוד אטרקציות מגניבות מגניבות

בוא לחגוג איתנו אירוע בת / בר מצווה מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן