צוות עד הבית

צוות עד הבית

ניהול והפקת אירועים הוא מהמקצועות השמחים שיש, ויחד עם זאת מהתובעניים שבהם. צוות בידור אמור לשלב בתוכו כישורים ויכולות מתחום הניהול והארגון, העיצוב והאומנות, הבידור, הקולינריה ועוד, וכל זאת לצד אנרגיות חיוביות ותקשורת בין אישית מצוינת המביאה את האורחים והחוגגים אל רחבת הריקודים ולשיתוף פעולה בכל תחומי הבידור ובכל אירוע. מדובר בתחום בו אין מקום לימים רעים או לטעויות, שכן כל יום הוא היום החשוב והמשמעותי בחייו של מישהו.

החיבור לצוות האירוע הוא חשוב, בתחילה לחתן/כלת האירוע ובהמשך גם עם האורחים המוזמנים המגיעים במיטב מלבושיהם במטרה לחגוג ולבלות באופן בלתי נשכח. הצוות במתחם האירועים מוביט הנמצא במודיעין ומשרת את כל תושבי המרכז לאירועי בר ובת מצווה ואירועים נוספים, הוא דוגמא חיה לצוות עובדים שהפכו לחברים לבאי המקום הקבועים ואפילו לחלק מהארעיים שבהם. הצוות חרט על דגלו את הנאת הקהל בכל שלבי האירוע, ותוך גילוי של קשב לבעלי האירוע, סגנונם האישי ובקשותיהם, מפעיל את האירוע על הצד הטוב ביותר. אלא שלעיתים מסיבות כאלה ואחרות לא מתאפשרת החגיגה במועדון עצמו, שהוא ביתם של צוות הבידור וההפקה המוכשר.

למקרים מעין אלה יצרו במוביט פתרון הנקרא "צוות עד הבית". בתיאום מראש עם המועדון ועל בסיס מקום פנוי כמובן, ניתן לשכור את שירותי הצוות המוכשר על כל האטרקציות שהוא מביא עמו, אפילו לאירועים המתקיימים בבית. תיאורה ותפאורה, די- ג'יי מלהיב, עיצוב, שולחנות מתוקים, בר אקטיבי, מייצגים וכניסות מרהיבות, תא צילום מתקדם ועוד ממגוון האטרקציות המוצעות במועדון, יגיעו אליכם לכל מקום שתבחרו עם הצוות המסור של מוביט שהעבודה שלו מסתכמת בלשמח אתכם ולהרים עבורכם אירוע של פעם בחיים, היכן שתבחרו.

גם אם בחרתם לשכור מקום אחר משיקולים כאלה ואחרים, אין סיבה לוותר על בידור ברמה הגבוהה ביותר שניתן, בה מתמחים וידועים הצוות של מוביט בעיר מודיעין ובאזור המרכז כולו. החברים שכבר בילו במקום מספר פעמים יתלהבו, וגם אלה שטרם יתרשמו מצוות מקצועי ואירוע מלהיב ושמח בניהול מקצועי ללא פשרות.

כל האטרקציות
במחירים משתלמים!

לאירוע מהסרטים השאירו פרטים, אנחנו כבר נדאג לכל השאר... :)

לעוד אטרקציות מגניבות מגניבות

בוא לחגוג איתנו אירוע בת / בר מצווה מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן