שדרוג בר ובלונים

שדרוג בר ובלונים

שני דברים מזוהים במיוחד עם ילדים אך אהובים לא פחות גם על מבוגרים: ממתקים ובלונים. מעבר לשימוש הטבעי שלהם, מהווים ממתקים ובלונים תפאורה ובסיס לעיצוב של כל אירוע, החל מאירועים ממותגים, אירועי יוקרה ומסיבות קופצניות לצעירים. בעזרת בלונים ניתן להשיג כל אווירה שמבקשים, ובעזרת שילוב נכון של צבעים וחיבורים ליצור כמעט כל דבר. בלונים הם חומר זול אשר ניתן להשתמש בו בכמויות גדולות ולהשיג בעזרתו אפקטים רצויים של עיצוב וסגנון, בשונה למשל מפרחים או אלמנטים אחרים של עיצוב בהם חומרי הגלם היקרים מגבילים את הכמות ובשל כך גם את העיצוב.

טעות לחשוב שעיצוב בבלונים נועד לילדים בלבד, שכן בעזרת בחירה נכונה של צבעים ועיצוב במחשבה ותכנון בלונים יכולים לומר ולהעביר כל מסר שתבחרו. ססגוניות לצד יוקרה, אהבה, התרגשות, התבגרות ועוד. החיבור בין עיצוב בבלונים לעיצוב בעזרת ממתקים הוא טבעי ונכון, מאחר וגם שולחן מתוקים מעוצב יכול לתרום רבות להצלחת האירוע, גם בהיבט העיצובי אך לא פחות חשוב מכך בטעמים המתוקים אליהם יכולים האורחים לשלוח יד ולהתענג עליהם.

שולחן מתוקים הפך להיות הבסיס לכל אירוע באשר הוא, כאשר קיים הבדל לא קטן בעיצובים בין השולחנות השונים. פיזור של סוכריות צבעוניות אינו מספק ושולחן מתוקים איכותי ומרשים יכלול אלמנטים רבים נוספים, עיצוב הנותן את הדעת על המפות, האביזרים, הכוסות והצלחות, החיבור של כל אלה עם הממתקים השונים ולמעוניינים לשדרג חיבור מפלי שוקולד חם וריחני, מפלי שמפניה מרהיבים ואטרקציות אפשריות נוספות.

במועדון המעוצב מוביט הנמצא במודיעין, מקיימים אירועי בר ובת מצווה רבים לתושבי המרכז כולו. המועדון מתאים ומעוצב בהתאם, באופן שמלהיב את בני הנוער אך גם מעניק מקום של כבוד להוריהם ולאורחים המוזמנים בכל הגילאים. במוביט מציעים עיצוב בבלונים ביד אומן, המעניק למקום את האווירה בה תבחרו, וזאת לצד בר מתוקים עוצר נשימה ביופיו שצריך להיות אמיץ על מנת להושיט את היד ולהתכבד, מהחשש שלא להרוס. למרות זאת, בכל אירוע ואירוע בר המתוקים מתכלה עד תום והאורחים משבחים את טעמו ואיכותו לצד העיצוב המרשים.

כל האטרקציות
במחירים משתלמים!

לאירוע מהסרטים השאירו פרטים, אנחנו כבר נדאג לכל השאר... :)

לעוד אטרקציות מגניבות מגניבות

בוא לחגוג איתנו אירוע בת / בר מצווה מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן