דיג'יי עד הבית

דיג'יי עד הבית

האווירה במסיבה הייתה נהדרת, המוזיקה הייתה שילוב מקפיץ של סגנונות שלא השאירו אף אחד מחוץ למעגל הריקודים. הדי- ג'יי התחבר לקהל וידע לקרוא אותו בכל שלב, בלי להמאיס את עצמו ובלי להביא אליו את כל בעלי הדעות והרצונות עם רשימת שירים בהמתנה. הוא פשוט ידע את העבודה ועשה אותה מצוין.

באירוע המתוכנן שלכם אתם משקיעים מחשבה, זמן וכסף בכל פרט ופרט. בין אם מדובר במסיבת גיוס על הגג הפרטי שלכם, יום הולדת מושקע במקום ששכרתם במיוחד, או בר/ בת מצווה באווירה מדליקה והמון אטרקציות מתוכננות, אתם כבר יודעים שמה שיגרום לאירוע לנסוק לגבהים או לחילופין להתרסק לגורמים- זו בחירה נכונה של הדי- ג'יי.

למרבה המזל מדובר במקצוע שבו אין סיבה לבחור בחתול בשק. לבד מהמלצות ממכרים וחברים, המון חוות דעת שונות אותן ניתן למצוא ברשת, וסרטונים שמעלים מגוון התקליטנים מהם ניתן להתרשם, תמיד אפשר לגשת ולראות את הדי- ג'יי המיועד בפעולה, עם האנרגיות והלהט שלא ניתן להעביר בשום מדיה, צילום או המלצה.

די- ג'יי המופיע במועדון קבוע יהיה קל יותר לאתר ולהגיע להכיר את עבודתו (בהנחה ואינכם מעוניינים להתארח בחתונות של זרים), אולם פעמים רבות די- ג'יי שכזה אינו נוהג לעבוד מחוץ למועדון באופן פרטי. כדאי להתעניין במועדונים העובדים עם די-ג'יי קבוע האם ניתן לשכור את שירותיו דרכם, שכן במקרים רבים מדובר בעובד שכיר שאינו מעניק שירותים פרטיים.

את המסיבות המלהיבות המתקיימות במועדון מוביט שבמודיעין מכירים לא רק בני הנוער והצעירים של מודיעין אלא תושבי המרכז כולו ועד ירושלים. מעבר למקום המעוצב, לאוכל המושקע ולמגוון האטרקציות, לא מעט משמו של המועדון שהולך לפניו, נובע מהתקשרות עם מיטב התקליטנים אשר מיטיבים להבין ללב הנוער ולקלוע לטעמם. חלק מהשירותים המוצעים במוביט הם גם שירותי המועדון והאטרקציות המוצעות בו אצלכם בבית, או בכל מקום אחר בו בחרתם לערוך את האירוע (למרות שאנו כמובן מזמינים אתכם לערוך אצלנו את האירוע כולו). הצוות במוביט מציע שירות די-ג'יי מקצוען ומנוסה לכל מקום שתבקשו על מנת להבטיח גם עבורכם את המסיבה הכי טובה בעיר.

כל האטרקציות
במחירים משתלמים!

לאירוע מהסרטים השאירו פרטים, אנחנו כבר נדאג לכל השאר... :)

לעוד אטרקציות מגניבות מגניבות

בוא לחגוג איתנו אירוע בת / בר מצווה מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן