קריוקי עד הבית

קריוקי עד הבית

יש הרבה דרכים להביע שמחה ולחגוג, אולם ללא ספק שירה היא הבולטת שבהם. ערבי קריוקי היו ועודם מהערבים המלהיבים והמשמחים שיש, כאשר גם הספקנים שמעקמים פרצוף ומתבצרים בעצמם בסופו של דבר מוצאים את עצמם שרים בגרון ניחר שירים מוכרים ואהובים בעיבוד שלא היה מבייש את כוכב נולד.

מסיבת רווקים ומסיבת רווקות, ימי הולדת, מסיבות סיום ואירועים רבים אחרים, יכולים להשתדרג פלאים בעזרת קריוקי משמח, ההופך את האורחים לשותפים פעילים בשמחה. מיקרופון ובידורית לבדם יכולים אולי להחזיק ערב בידור בחצר הבית למספר מצומצם של חברים, אולם אם מבקשים קריוקי ברמה המקצועית, אין סיבה להסתפק מפחות מערב קריוקי מסודר הכולל מפעיל מנוסה וציוד מתקדם שיבטיח את הצלחת האירוע.

מערכת הגברה מתקדמת, תאורה מלהיבה, מספר מיקרופונים ובעיקר מבחר עצום של שירים שלא יותירו אף אורח בחוץ, הם המאפיינים החשובים של הפעלת קריוקי מקצועית. גם אומנים ושירים שנראה כי אינם מתאימים לאירוע משמח, הופכים בעיבוד ובביצוע המתאים למשעשעים ומבדרים, והאורחים נסחפים גם אחרי השירים הפחות ידועים ומוכרים.

חשוב להתאים את המקום לפעילות, ערב קריוקי דורש מרחב מתאים ורצוי גם במה קטנה או לפחות נקודה מרכזית בה יוכלו הזמרים החובבים לעמוד ולשיר לעיני כלל האורחים. היה ומקום שכזה אינו בנמצא תמיד ניתן לשכור את שירותיו של מועדון המתמחה בקריוקי בעסקת חבילה.

במועדון המוביט הנמצא במודיעין, מתמחים במסיבות לצעירים בכלל ובאירועי קריוקי בפרט. גם אם בחרתם לקיים את האירוע שלכם במקום אחר, צוות מוביט מקצועי יביא אליכם קריוקי עד הבית, או לכל מקום שתבחרו. מפעיל מנוסה ומקצועי יתקין אצלכם את מיטב המכשור המתקדם, הן ברמת תאורה והן ברמת הגברה, ובעיקר יוביל את הערב בהנחיה ותפעול, תוך שילוב כל האורחים להיות חלק פעיל בשמחה. שירים בכל הסגנונות, תוך היכרות עם השירים הנבחרים יותר באירועי קריוקי, אך במבחר שלא יבייש גם את תחנת הרדיו גלגל"צ.

כל האטרקציות
במחירים משתלמים!

לאירוע מהסרטים השאירו פרטים, אנחנו כבר נדאג לכל השאר... :)

לעוד אטרקציות מגניבות מגניבות

בוא לחגוג איתנו אירוע בת / בר מצווה מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן